Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 307.5 KB "Simplement, me vaig situar a 59,055 polzades d'ells" podria haver dit Dorothea Bate / Vicens Xamena, Damià (Intitut d'Educació Secundària Joan Maria Thomàs)
El Myotragus, el mamífer endèmic extint del Pliocè i Quaternari de les Gimnèsies (Menorca, Mallorca, Cabrera i Dragonera), es pot utilitzar com a nexe d'unió entre la Geologia i Biologia a 1r de batxillerat, encara que és pot utilitzar a qualsevol nivell educatiu. [...]
The Myotragus, the extinct Pliocene and Quaternary endemic mammal of the Gymnesic Islands (Menorca, Mallorca, Cabrera and Dragonera), can be used as a link between Geology and Biology in the 1st year of high school, although it can be used in any educational level. [...]
El Myotragus, el mamífero endémico extinto del Plioceno y Cuaternario de las Gimnésicas (Menorca, Mallorca, Cabrera y Dragonera), se puede utilizar como nexo entre Geología y Biología en 1º de bachillerato, aunque se puede utilizar en cualquier nivel educativo. [...]

2023 - 10.5565/rev/ciencies.467
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 45 (2023) , p. 93-110 (Ciència oberta al món)  
2.
16 p, 678.6 KB Aprofita els 55 minuts! : Una experiència de ciència ficció per promoure l'aprenentatge de les ciències durant l'estat de pandèmia / Vicens Xamena, Damià (Intitut d'Educació Secundària Joan Maria Thomàs (Palma de Mallorca))
Es presenta una proposta en la que a partir majoritariament de seqüències de pel·lícules de ciencia ficció, s'han anat formulant unes qüestions perquè l'alumne pugui distinguir inicialment entre un robot, un cíborg, un clon, un replicant i un sintètic, per després poder reflexionar sobre la bioètica relacionada sobre el clonatge humà i el transplantament d'organs, així com sobre la Inteligència artificial. [...]
In this article an educational proposal is made, in which starting mostly from sequences of science fiction films, different questions have been asked to student to distinguish between a robot, a cyborg, a clone, a replicant and a synthetic. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.435
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 41 (2020) , p. 22-37 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.