Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
95 p, 4.1 MB Aïna : conceptualització d'un mitjà de comunicació per a un estil de vida sostenible / Oliva Solé, Ares ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AÏNA és una marca de continguts en català que ofereix contingut periodístic sobre arquitectura i interiorisme sostenible. En aquest treball podreu trobar el procés d'ideació i creació d'AÏNA. [...]
AÏNA es una marca de contenidos en catalán que ofrece contenido periodístico sobre arquitectura e interiorismo sostenible. En este trabajo podrá encontrar el proceso de ideación y creación de AÏNA. [...]
AÏNA is a content brand in Catalan that offers journalistic content on sustainable architecture and interior design. In this work you will find the process of ideation and creation of AÏNA. Who is AÏNA's target audience, what and who is AÏNA, what products it offers but also the financial part of the company, how it is perceived and what is its economic viability.

2021
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.