Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
10 p, 460.9 KB EduglobalSTEM i l'ecofeminisme : una mirada crítica i amigable des de l'activisme a les seves activitats / Cando Soler, Noa (Institut Lluís de Requesens)
En aquest aticle es pretén explicitar els mútliples paral·lelismes observats entre el grup de treball EduglobalSTEM i les pràctiques transformadores que es duen a terme des d'espais activistes propers a l'ecofeminisme. [...]
This article tries to highlight the many parallelisms observed between the EduglobalSTEM working group and the transformative practices that are carried out in activist spaces close to ecofeminism. Specifically, three situations related to the Escola d'Estiu EduglobalSTEM 2019 are analyzed in an observer-participant role. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.433
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 46-54  
2.
7 p, 743.2 KB La vulnerabilitat docent : reflexions d'un docent i el seu procés d'avaluació després d'un matí amb Neus Sanmartí / Lorenzo, Felip (Institut Gorgs (Cerdanyola del Vallès))
Quan la majoria de docents comencem a crear alguna proposta didàctica ho fem pensant activitats, o els continguts o les competències que volem treballar o altres coses, però la tònica general és deixar l'avaluació pel final. [...]
When most teachers start to create a learning proposal, we usually focus on activities, contents or competences that we want to work on, but the main problem is that we tend to leave the assessment to the end. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.429
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 34-40  
3.
8 p, 483.6 KB El costat fosc de l'STEM i com combatre'l : contribucions de la Digna Couso a l'escola d'estiu d'EduglobalSTEM / García, Núria (Institut Can Mas)
En els darrers anys l'educació en STEM està sent objecte d'un gran impuls des de les institucions públiques i part del sector privat. Es parla molt i s'especula al voltant dels interessos ocults que poden estar al darrera d'aquest impuls, interessos foscos, que tenen com a objectiu la perpetuació de l'statu quo geopolític i social-laboral. [...]
Over the last few years, STEM education has been gaining momentum from both public institutions and the private sector. Much is said and speculated about the hidden interests that may be behind this impulse, dark interests, which aim to perpetuate the geopolitical and social-labour status quo. [...]

2020 - 10.5565/rev/ciencies.428
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 40 (2020) , p. 26-33  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.