Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
23 p, 522.1 KB Local, global and glocal consumer brand relationships / Lopez-Lomelí, Miguel Ángel (Tecnológico de Monterrey (Mexico)) ; Llonch i Andreu, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Rialp Criado, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Purpose: This paper fills a gap in the literature on branding, as local and glocal brands have not received as much attention as global brands from academics and practitioners and the scarce amount of relevant research done on glocal branding strategies is mainly theoretical or conceptual. [...]
2019 - 10.1108/SJME-10-2018-0046
Spanish Journal of Marketing - ESIC, Vol. 23 Núm. 3 (february 2019) , p. 775-798  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
185 p, 9.0 MB Simulación de las etapas de adquisición y tracking de un receptor GPS / Jaramillo Valbuena, Raúl ; Seco Granados, Gonzalo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
Aquest projecte és una anàlisi bàsica de les etapes d'adquisició i tracking d'un receptor GPS. Per fer-ho, hem simulat el senyal GPS que transmet un satèl·lit i els diferents efectes que experimenta fins arribar al receptor. [...]
Este proyecto es un análisis básico de las etapas de adquisición y tracking de un receptor GPS. Para ello, hemos simulado la señal GPS que transmite un satélite y los diferentes efectos que experimenta hasta que llega al receptor. [...]
This project is a basic analysis of the acquisition and tracking stages of GPS receiver. For this purpose, we simulate the GPS signal transmitted by the satellite and the different effects it suffers until it reaches to the receiver. [...]

2014
Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.