Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
170 p, 4.0 MB Impacto del e-Tourism en España y México : estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Llonch i Andreu, Joan, dir.
El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l'experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents tipus d'experiències al llarg del recorregut turístic, podent identificar-se des que neix la inspiració de viatjar, durant l'estada i en tornar al seu origen, generant així una relació de fidelitat després del viatge . [...]
El turismo es una actividad socioeconómica rica y variada que impregna nuestra sociedad global. El turismo digital es el soporte digital de la experiencia turística. Dicho soporte lleva a los viajeros a disfrutar de diferentes tipos de experiencias a lo largo de su recorrido turístico, pudiendo identificarse desde que nace la inspiración de viajar, durante la estancia y al regresar a su origen, generando así una relación de fidelidad después del viaje. [...]
Tourism is a rich and varied socio-economic activity that permeates our global society. Digital tourism is the digital support of the tourism experience. This support leads travelers to enjoy different types of experiences throughout their tourist journey, being able to identify themselves from the moment the inspiration to travel is born, during the stay and upon returning to their origin, thus generating a relationship of loyalty after the trip. [...]

2022  
2.
419 p, 6.0 MB Chinese tourists' perception of destination, travel motivation, value pursuit, and their connections / Fang, Ruizhe ; Rosell, Jordi, 1955-, dir.
A causa del desenvolupament econòmic i a la millora de la qualitat de vida de la Xina, el consum de turisme ha estat cada vegada més habitual entre la població xinesa. El 2014 la Xina es va convertir en el major mercat de turisme emissor de el món, sent el país d'origen amb major nombre de viatges i despesa dels turistes. [...]
Debido al desarrollo económico y a la mejora de la calidad de vida de China, el consumo de turismo ha sido cada vez más habitual entre la población china. En 2014 China se convirtió en el mayor mercado de turismo emisor del mundo, siendo el país de origen con mayor número de viajes y gasto de los turistas. [...]
Tourism consumption has become increasingly common among Chinese people, as a result of the economic growth and the development of life quality in China. Since 1983 when Chinese international tourism started to open to the public, the Chinese outbound travel market kept flourishing. [...]

2021  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.