Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
18 p, 759.0 KB Aprendizaje de la teoría de inducción electromagnética en cursos universitarios de física general : una enseñanza por resolución guiada de problemas / Almudí García, José Manuel (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada) ; Zuza, Kristina (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada) ; Guisasola Aranzabal, Jenaro (Universidad del País Vasco. Departamento de Física Aplicada)
Este estudio describe el diseño, implementación y efectividad de una secuencia de enseñanza sobre inducción electromagnética (IEM) para primer curso de grados de ciencias e ingeniería. Dicha secuencia ha sido diseñada teniendo en cuenta diversos aspectos tales como: los intereses, actitudes y valores de los estudiantes y los estándares del currículo; los resultados de los estudios empíricos sobre concepciones y razonamientos de los estudiantes, y, también, las contribuciones relativas a cómo se aprende y se enseña en el ámbito de las ciencias. [...]
Aquest estudi descriu el disseny, implementació i efectivitat d'una seqüència d'ensenyament sobre inducció electromagnètica (IEM) per a primer curs de graus de ciències i enginyeria. Aquesta seqüència ha estat dissenyada tenint en compte diversos aspectes tals com: els interessos, actituds i valors dels estudiants i els estàndards del currículum; els resultats dels estudis empírics sobre concepcions i raonaments dels estudiants, i, també, les contribucions relatives a com s'aprèn i s'ensenya en l'àmbit de les ciències. [...]
This study describes the design, implementation and effectiveness of a sequence of teaching on Electromagnetic induction (IEM) for the first course in science and engineering degrees. The script has been designed taking into account aspects such as: the interests, attitudes and values of students and the curriculum standards; the results of empirical studies on concepts and students reasoning; and also, the relative contributions to how the way we learn and are taught in the field of science. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1612
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 2 (2016) , p. 7-24 (Investigaciones Didácticas)  
2.
3 p, 233.6 KB Inducció electromagnètica / Nadal i Balandras, Lluís (Centre de Documentació i Experimentació de Ciències (CESIRE - CDEC))
Es proposen diversos experiments per mostrar de quina manera l'energia mecànica es pot transformar en elèctrica i l'elèctrica en mecànica, estudiant quins factors que hi intervenen.
2012 - 10.5565/rev/ciencies.116
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 22 (juny 2012) , p. 6-8  

Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
17 p, 1.2 MB Generació d'electricitat per inducció electromagnètica : seqüència didàctica per a l'estudi de la inducció electromagnètica / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Coromines, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 3r i 4t d'ESO assoleixi una major comprensió del fenomen de la inducció electromagnètica i del funcionament d'un generador elèctric.
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.