Dipòsit Digital de Documents de la UAB 23 registres trobats  inicianterior14 - 23  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
14.
4 p, 78.5 KB El pensament social dels estudiants de mestre : llums i ombres / Conde Delgado de Molina, Carmen (Universitat Rovira i Virgili) ; Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
La formació del pensament social significa ensenyar a analitzar la realitat social des d'una perspectiva crítica, amb la finalitat última d'intervenir en la societat i de participar de manera democràtica. [...]
2000 - 10.17345/comeduc200031-34
Comunicació educativa, Núm. 13 (2000) , p. 31-34  
15.
1 p, 21.9 KB Editorial : Mestres de futur : quan la lògica ha de reeixir
Aquest article ens parla de la formació que reben els estudiants de magisteri avui en dia i de cóm hauria de ser, tenint en compte que la societat va avançant i que l'ensenyament ha de cobrir les necessitats del moment.
2000 - 10.17345/comeduc20003
Comunicació educativa, Núm. 13 (2000) , p. 3  
16.
5 p, 80.0 KB La comunicació a la didàctica de les ciències socials / Ramírez Romero, Isabel (CEIP Cesc Aldea (Terrassa)) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d'aprendre que té cada alumne. [...]
2001 - 10.17345/comeduc200115-19
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 15-19  
17.
6 p, 116.6 KB Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants / Girondo Pérez, Luisa (Universitat Rovira i Virgili) ; Salvat Altés, Agustí (Universitat Rovira i Virgili) ; Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
'Les investigacions sobre l'ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l'adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s'estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges'. [...]
2001 - 10.17345/comeduc20014-9
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 4-9  
18.
5 p, 938.3 KB Converses ... amb Pilar Benejam / Santisteban, Antoni
Pilar Benejam Arguimbau és catedràtica de didàctica de les ciències socials a la Universitat Autònoma de Barcelona. Les seves publicacions sobre la formació de mestres són pioneres i una referència ineludible quan es vol aprofundir en aquest tema. [...]
2001 - 10.17345/comeduc200110-14
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 10-14  
19.
4 p, 95.1 KB La necessitat d'un laboratori de ciències socials a l'escola i a l'institut / Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Aquest article ens planteja la proposta dels dos autors la qual es basa en la necessitat d'un canvi en les classes dels estudis socials a través d'un espai experimenta com pot ser el laboratori. Pensen que l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials s'ha de realitzar a partir de l'experimentació i el descobriment. [...]
2002 - 10.17345/comeduc200224-27
Comunicació educativa, Núm. 15 (2002) , p. 24-27  
20.
6 p, 1.3 MB La fotografia per a l'aprenentatge de la història / Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili) ; Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
La fotografia és una Font d'informació de la historia, és un recurs bàsic i assequible, a través del qual el nostre alumnat pot introduir-se en el llenguatge visual, al mateix temps que aprofundeix en una font d'informació històrica original que li ajudarà a comprendre el procés de construcció del mosaic de la història.
2003 - 10.17345/comeduc200359-64
Comunicació educativa, Núm. 16 (2003) , p. 59-64  
21.
4 p, 107.2 KB Educació política més que mai / Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
L'educació política és un coneixement social que ha d'estar basat en la racionalitat, la comunicació i l'acció social. No és tan sols l'ensenyament de les institucions polítiques, de la seva història i del seu funcionament, és educació crítica en la democràcia.
2005 - 10.17345/comeduc200538-41
Comunicació educativa, Núm. 18 (2005) , p. 38-41  
22.
4 p, 1.5 MB Una experiència d'ensenyament del temps històric / Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
En aquest article es presenta una experiència d'ensenyament del temps històric a l'escola primària. Què és el temps històric? Com s'ensenya? Com s'aprèn? Sense una comprensió del temps històric els nens i nenes no poden apropar-se a la història. [...]
2007 - 10.17345/comeduc200759-62
Comunicació educativa, Núm. 20 (2007) , p. 59-62  
23.
8 p, 2.8 MB Converses : ... amb Joan Pagès / Gavaldà i Torrents, Antoni ; Santisteban, Antoni
1992 - 10.17345/comeduc199216-23
Comunicació educativa, Núm. 5 (1992) , p. 16-23  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 23 registres trobats   inicianterior14 - 23  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.