Google Scholar: cites
Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants
Girondo Pérez, Luisa (Universitat Rovira i Virgili)
Salvat Altés, Agustí (Universitat Rovira i Virgili)
Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)

Data: 2001
Resum: 'Les investigacions sobre l'ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l'adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s'estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges'. Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d'investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir 'bons mestres', com a eixos a destacar.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica de la matemàtica ; Didàcica de les ciències socials ; Didàctica de les experimentals ; Didàctica de la plàstica
Publicat a: Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 4-9, ISSN 1575-9911

Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/506
DOI: 10.17345/comeduc20014-9


6 p, 116.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-14, darrera modificació el 2022-02-06



   Favorit i Compartir