Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants
Girondo Pérez, Luisa (Universitat Rovira i Virgili)
Salvat Altés, Agustí (Universitat Rovira i Virgili)
Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Santisteban, Antoni 
(Universitat Rovira i Virgili)
| Fecha: |
2001 |
| Resumen: |
'Les investigacions sobre l'ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l'adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s'estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges'. Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d'investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir 'bons mestres', com a eixos a destacar. |
| Derechos: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Lengua: |
Català |
| Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: |
Didàctica de la matemàtica ;
Didàcica de les ciències socials ;
Didàctica de les experimentals ;
Didàctica de la plàstica |
| Publicado en: |
Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 4-9, ISSN 2339-5559 |
Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/506
DOI: 10.17345/comeduc20014-9
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Ciencias sociales y jurídicas >
GREDICS (Grupo de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales)Artículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicados
Registro creado el 2018-11-14, última modificación el 2025-02-10