Google Scholar: citas
Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants
Girondo Pérez, Luisa (Universitat Rovira i Virgili)
Salvat Altés, Agustí (Universitat Rovira i Virgili)
Gavaldà i Torrents, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)
Santisteban, Antoni (Universitat Rovira i Virgili)

Fecha: 2001
Resumen: 'Les investigacions sobre l'ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l'adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s'estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges'. Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d'investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir 'bons mestres', com a eixos a destacar.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Didàctica de la matemàtica ; Didàcica de les ciències socials ; Didàctica de les experimentals ; Didàctica de la plàstica
Publicado en: Comunicació educativa, Núm. 14 (2001) , p. 4-9, ISSN 1575-9911

Adreça original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/506
DOI: 10.17345/comeduc20014-9


6 p, 116.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > GREDICS (Grupo de Investigación en Didáctica de las Ciencias Sociales)
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2018-11-14, última modificación el 2022-02-06



   Favorit i Compartir