Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
18 p, 611.3 KB TikTok y la caricaturización de la violencia en las relaciones de parejas adolescentes / Civila, Sabina (Universidad de Huelva) ; De Casas Moreno, Patricia (Universidad de Extremadura) ; García Rojas, Antonio Daniel (Universidad de Huelva) ; Hernando Gómez, Ángel (Universidad de Huelva)
La violencia en las relaciones de pareja se reconoce en la actualidad como un problema social de gran trascendencia. Entre los y las adolescentes puede ser especialmente preocupante debido a la falta de experiencia en el ámbito de las relaciones amorosas y la influencia de los mitos románticos. [...]
La violència en les relacions de parella es reconeix en l'actualitat com un problema social de gran transcendència. Entre els i les adolescents, pot ser especialment preocupant a causa de la falta d'experiència en l'àmbit de les relacions amoroses i la influència dels mites romàntics. [...]
Violence in romantic relationships is today recognized as a significant social problem. Among adolescents, this issue may be particularly concerning due to their lack of experience in the romantic sphere and to the influence of popular stereotypes. [...]

2023 - 10.5565/rev/analisi.3632
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 69 (2023) , p. 75-91 (Articles)
2 documents
2.
21 p, 985.5 KB El engagement de participantes en MOOC (Massive Open Online Courses) : análisis del diseño instruccional y elementos alternativos / Castillo-Abdul, Bárbara (Universidad de Huelva y ESAI Business School) ; Bonilla-del-Río, Mónica (Universidad de Huelva) ; Civila, Sabina (Universidad de Huelva)
Los MOOC (Massive Open Online Courses) han significado una oportunidad de formación y emprendimiento en el escenario educativo. La presente investigación aborda un caso de estudio, cuyo objetivo es conocer e identificar las características que inciden en la motivación de los participantes de las vídeo-lecciones que conforman tres cursos ofertados en las plataformas MiríadaX, Edx y ECO: E-learning, Communication y Open-Data". [...]
Els MOOC (Massive Open Online Courses) han significat una oportunitat de formació i emprenedoria en l'escenari educatiu. La present investigació aborda un estudi de cas amb l'objectiu és conèixer i identificar les característiques que poden incidir en la motivació dels participants de les vídeo-lliçons que conformen tres cursos oferts a les plataformes MiríadaX, Edx i ECO: E-learning, Communication i Open-Data. [...]
The MOOC (Massive Open Online Courses) have meant an opportunity for training and entrepreneurship in the educational arena. The present research addresses a case study, which aims to know and identify the characteristics that affect the motivation of the participants of the video-lessons that make up three courses offered on the platforms MyriadX, Edx, and ECO: E-learning, Communication and Open-Data. [...]
Les MOOC (Massive Open Online Courses) sont devenus une opportunité de formation et d'entrepreneuriat dans le scénario éducatif. La présente recherche porte sur une étude de cas, dont l'objectif est de connaître et d'identifier les caractéristiques qui influencent la motivation des participants aux leçons vidéo qui composent trois cours offerts sur les plateformes MiríadaX, Edx et ECO : E-learning, Communication and Open-Data". [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.944
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. e944 (Articles)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.