Resultats globals: 3 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
9 p, 599.0 KB Investiguem i ens comuniquem científicament : una proposta de centre com a dinamització de la Competència Científica / Álvarez, Joan Antoni (INS de Vilanova del Vallès) ; Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Garrote, Anna (INS de la Roca del Vallès) ; Gasco, Jesús (INS de Granollers) ; Oliveros, Carlos (INS de Vilanova del Vallès) ; Rodríguez, Lluís (INS de Vilanova del Vallès)
El desenvolupament de la competència científica implica la participació en primera persona en activitats d'investigació i comunicació científica. Es presenta una experiència de centre duta a terme els cursos acadèmics 2013-2014 i 2014-2015 en la que, en el marc de la Setmana de la Ciència, han participat els alumnes de tots els cursos i el professorat de ciències de l'Institut de Secundària INS Vilanova. [...]
The development of the scientific competence implies participating in first person in scientific communications and investigation activities. Here, we present an experience developed dur-ing 2013-2014 and 2014-2015 academic courses in the The Science Week in which science teachers and students from all courses from the high school INS Vilanova have participated. [...]

2016 - 10.5565/rev/ciencies.365
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 31 (Juny 2016) , p. 12-20 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
7 p, 46.1 KB Comuniquem amb la veu i les imatges dels centres educatius la innovació que promou el programa agenda 21 escolar de Barcelona / Abril Janer, Mireia (Ajuntament de Barcelona. Programa Agenda 21 Escolar) ; Capdevila, L. (Ajuntament de Barcelona) ; Castelltort i Valls, Alba (Ajuntament de Barcelona) ; Franquesa, Teresa (Ajuntament de Barcelona) ; Weissmann, Hilda (Ajuntament de Barcelona)
A l'acte de cloenda del curs 07/08 de l'Agenda 21Escolar de Barcelona s'ha presentat una nova eina de comunicació en forma de curtmetratge. Com a conclusió destaquem que, donat el seu nou format i enfoc, ha estat útil per mostrar als centres educatius un grapat d'experiències reals a partir d'un eix que vertebra les idees més innovadores, que motiva als centres que inicien per primer cop la seva A21E i que ens serveix per donar noves idees a les comissions coordinadores. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 3095-3100  
3.
6 p, 679.1 KB Pensem, experimentem, comuniquem : projecte "Les papallones" a parvulari / Garcia Vizcarro, Mª Teresa (Escola Cinta Curto de Tortosa)
Presentem el projecte "Les papallones", dut a terme amb l'alumnat de pàrvuls 5 anys. El treball s'ha fonamentat en l'aprendre a aprendre; l'objectiu principal ha estat construir aprenentatge en comunitat i potenciar l'esperit crític bàsic en l'àmbit científic.
We present the "Butterflies" project, carried out with 5-year-old preschool students. We based this project on learning how to learn. The main goal was to build community learning skills and to promote basic critical thinking in science.

2013 - 10.5565/rev/ciencies.88
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 10-15  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.