Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 237.8 KB RTVE's transmedia strategy aimed at young audiences : the case of Playz (2017-2020) / Eguzkitza-Mestraitua, Gaizka (Universidad del País Vasco) ; Casado del Río, Miguel Ángel (Universidad del País Vasco) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Generally speaking, audio-visual consumption is changing. More specifically, in recent years young people have increased their viewing of content through the Internet, which is often supplied through online platforms. [...]
El consumo audiovisual está cambiando de manera general y, en concreto, la juventud ha incrementado durante los últimos años el visionado de contenidos a través de Internet, a menudo servidos a través de plataformas online. [...]

2023 - 10.15581/003.36.3.1-17
Communication & Society, Vol. 36 Núm. 3 (2023) , p. 1-17
2 documents
2.
18 p, 768.9 KB Comunidades de personas usuarias de Instagram y Twitter de las plataformas audiovisuales online destinadas a la juventud : Playz, MTMAD y Flooxer / Eguzkitza-Mestraitua, Gaizka (Universidad del País Vasco) ; Casado del Río, Miguel Ángel (Universidad del País Vasco) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona)
El consumo de televisión ha cambiado a causa de la generalización de Internet y la consecuente difusión de las plataformas online. La juventud abandera este cambio y crea comunidades de personas usuarias en torno a sus programas o canales preferidos. [...]
Television consumption has changed due to the generalisation of the Internet and the consequent spread of online platforms. Young people are leading this change and creating communities of users around their favourite programmes or channels. [...]

2023 - 10.14198/MEDCOM.23165
Revista mediterránea de comunicación, Vol. 14 Núm. 1 (2023) , p. 51-67  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
21 p, 1.5 MB Implementació de les físiques d'un vehicle en un videojoc 3D / López Carrió, Gaizka ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Arnal Montoya, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En la carrera del mundo de los videojuegos por alcanzar insospechables cotas de realismo con las que seguir sorprendiendo y enganchando al público, los motores de física se han convertido en la herramienta de presente y futuro. [...]
A la cursa del món dels videojocs per arribar a límits insospitables de realisme amb els que continuar sorprenent i atrapant al públic, els motors de física han esdevingut l'eina de present i futur. [...]
In the never ending battle to achieve the highest realism level, video games have found in physics engines the key for the present and the future. Because of the recent boom of this new technology, we looked at some of the most known engines to nally select one and implement a humble racing game to demonstrate its potential and our knowledge.
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2010
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.