Graduat en Direcció Hotelera (pla en extinció)

AVÍS IMPORTANT: La finalització del procés d'extinció dels estudis de Graduat en Direcció Hotelera serà el proper curs 2016-17 (30/09/2017). Amb posterioritat a aquesta data no es podrà fer cap actuació als expedients pendents d'aquesta titulació. L'alternativa de finalització d'aquests estudis serà adaptant, si s'escau, l’expedient del Graduat en Direcció Hotelera al Grau en Direcció Hotelera.

Informació general

L'Escola de Turisme i Direcció Hotelera ofereix el graduat en Direcció Hotelera, títol propi de la UAB de clara orientació directiva que incorpora les tendències més innovadores de la gestió hotelera actual i s'estructura en dues especialitats:
- Hoteleria
- Restauració

Una docència pràctica que permet a l'estudiant aplicar els coneixements adquirits en situacions reals i potenciar la capacitat de presa de decisions i la integració en el sector empresarial.

Pla d'estudis

Consulteu el pla d'estudis aquí.

Preus per al curs 2016-2017

Preu crèdit: 94,00 €
Preu crèdit repetit: Cap gravamen, igual al preu del crèdit del curs vigent.

Inclosos a tots els preus de matrícula els següents conceptes:
- Taxa suport gestió acadèmica de la UAB (Comissió econòmica del Consell Social) de 160€ (curs 2015-2016).
- Assegurança escolar obligatòria de 1,12 €.
- Assegurança complementària d'accidents i responsabilitat civil. Aproximadament 8 €.

Tipus de pagament

Pagament únic: descompte del 3% pel pagament de l'import total de la matrícula. (7 dies per realitzar el pagament mitjançant ingrés o transferència)

Pagament fraccionat (en dos terminis):
- 1r pagament: 60% de l'import total de matrícula (7 dies per realitzar el pagament mitjançant ingrés o transferència).
- 2n pagament: 40% restant sobre l'import total de la matrícula (al mes de desembre mitjançant domiciliació bancària).

En cas de rebuts retornats o impagaments, l'estudiant es farà càrrec de les despeses bancàries.

Pagament mitjançant finançament bancari: La Fundació UAB paga els interessos de la matrícula mitjançant aquest préstec.

Podeu consultar les condicions en el díptic de FINANÇAMENT DELS ESTUDIS UNIVERSITARIS

- Es pot triar entre 3, 5 o 9 mensualitats.
- No cal canviar d'entitat bancaria: l'estudiant tria l'entitat de domiciliació.
- Possibilitat de triar la data del venciment.
- Tràmits senzills i en el propi centre.

Altres crèdits per al finançament dels estudis:

Entitat: La Caixa
Línia de la Generalitat per a universitats públiques de Catalunya i centres adscrits.
- Finançament d'un sol curs, amb retorn del capital al llarg del curs.
- Import màxim de 4.500 euros.
- L'interès és fix. Actual: 8,00 %
- El termini del préstec és de fins a 11 mesos
- Exempt de comissions

Entitat: Caixa Catalunya
- Contempla el finançament dels estudis, material didàctic, estada i desplaçaments.
- Límit de crèdit màxim entre 7.000 i 30.000 Euros.
- El termini màxim de pagament és: la durada oficial dels estudis + 5 anys.
- Exempt de comissions, obertura i estudi, excepte per disposicions amb destí desplaçament o estada on es repercutirà una comissió obertura de l'1% .
- Tipus d'interès: primer any fix i posteriors referenciat a l'EURIBOR a 12 mesos.
- Possibilitat de carència.