Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/106809
AICLE – CLIL – EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques.
Escobar Urmeneta, Cristina, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Evnitskaya, Natalia, ed.
Moore, Emilee, ed.
Patiño Santos, Adriana, ed.
Costa, Francesca
Gallart, Marta
Planas, Núria
Horrillo Godino, Zoraida
Infante, Debora
Benvenuto, Guido
Lastrucci, Emilio
Labajos, Diana
Martín Rojo, Miguel
Martín Rojo, Luisa
Menegale, Marcella
Moate, Josephine
Oliva Girbau, Àngels
Sagasta, Pilar
Pedrosa, Begoña
Madinabeitia, Monika
Nazabal, Ainara
Barnes, Julia
Sainz Osinaga, Matilde
Ozaeta, Arantza
Garro, Eneritz
Perez, Karmele
Egizabal, Diego
Vallbona González, Anna
Barbero, Teresina
Canet Pladevall, Roser
Evnitskaya, Natalia
Coral i Mateu, Josep
Hernández Sierra, M. Àngels
Lupu, Olesia
Maggi, Fabrizio
Martínez Feito, Rosa Ángeles
Oliver Guasp, Mª Victoria
Sandberg, Ylva
Camacho, Mar
Lorenzo, Neus
Canal Santos, Imma
Mayans Balcells , Pere
Lorenzo Galés, Neus
Margelí, Jordi
Bou, Núria
Vidal, Francesca
Maldonado, Natàlia
San Isidro Agrelo, Fco. Xabier
CLILSI
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Publicació: Bellaterra Servei de Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona. 2011
Descripció: 341 pag.
Resum: El present volum és el resultat de la selecció de les millors comunicacions presentades en la primera Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE). El congrés va aconseguir reunir professionals de la docència i de la recerca, tant de matèries escolars, llengües estrangeres i llengües considerades oficials o co-oficials a diferents territoris, que esdevenen llengües addicionals per a la població escolar migrada.
Nota: Número d'acord de subvenció MICINN/EDU2010/15783
Nota: Aquest volum és resultat del projecte R+D+i EDU2010-15783 Discurso Académico en lengua extranjera: Aprendizaje y evaluación de contenidos científicos en el aula multilingüe, finançat pel MICINN.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Text en català, castellà, anglès i francès
Document: conferenceObject ; book
Matèria: Llenguatge ; Llengües ; Ensenyament ; Multilingüisme
ISBN: 978-84-490-2678-2
Publicat a: Taula Rodona Internacional TRI-CLIL sobre Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE)



342 p, 11.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2013-06-03, darrera modificació el 2016-11-15



   Favorit i Compartir