Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/107409
Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals [103024]
Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: 1. Objectius d'aprenentatge generals: - Adquirir competències en el coneixement i l'ús dels sistemes i recursos expressius propis dels llenguatges escrit i audiovisual en l'àmbit de la publicitat i les relacions públiques. - Aprofundir en els coneixements relacionats amb la imatge i el so i vinculats al llenguatge audiovisual, que permetin analitzar i avaluar l'eficàcia de les produccions audiovisuals publicitàries. - Adquirir competències que permetin crear missatges escrits i audiovisuals aptes per a la comunicació publicitària i de les relacions públiques. 2. Objectius d'aprenentatge específics: - Adquisició i comprensió de coneixements: Explicar què és el llenguatge audiovisual, atenent a diversos enfocs conceptuals. Conèixer els sistemes expressius propis de la imatge i el so i descriure les principals característiques tècnico-expressives. Conèixer les característiques bàsiques del llenguatge escrit i de la composició gràfica. - Aplicació dels coneixements: 1 Llenguatges Comunicatius Escrits i Audiovisuals 2013 - 2014 Planificar muntatges audiovisuals eficients atenent als aspectes bàsics de composició i combinació de les formes visuals i/o sonores i/o textuals. Planificar muntatges audiovisuals atenent al ritme del producte i la decodificació del mateix per part del receptor. Organitzar la seqüencialització temporal d'una peça audiovisual. - Anàlisi i síntesi dels coneixements: Relacionar el procés de creació audiovisual amb els aspectes perceptius i socio-culturals dels receptors. Atendre a les capacitats perceptives dels receptors per tal de facilitar la comprensió del muntatge audiovisual. Escollir el tractament narratiu i expressiu més adequat segons el relat publicitari que s'hagi de produir. Crear i planificar un relat publicitari audiovisual. - Avaluació dels coneixements: Avaluar l'eficàcia comunicativa d'una peça (o peces) publicitària audiovisual atenent a aspectes tecnològics i perceptius. Justificar la decisió d'ús d'uns recursos expressiu o altres, segons criteris narratius, expressius, perceptius i tecnològics. Proposar noves formes de tractament narratiu i expressiu d'una peça publicitària que afavoreixin l'eficàcia comunicativa.
Llengua: Català



7 p, 113.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-06-25, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir