Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/107980
Hipertextualidad de las artes escénicas en El Capital de Marx: el capitalismo narrativo en la era digital
Vilches, Lorenzo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)

Títol variant: The hypertext screen version of Karl Marx’s Das Kapital: The Capitalist narrative in the digital era
Data: 2012
Resum: Alexander Kluge pone en escena El Capital de Marx, inspirado en un proyecto de Eisenstein. La película, de 570 minutos, de una estética modernista y una estructura de arte digital, reúne a filósofos, artistas y escritores en torno a un proyecto artístico-político.
Resum: Alexander Kluge creates the film version of Das Kapital, taking inspiration from Eisenstein. The 570-minute film, modernist, and full of digital art, convenes philosophers, artists, and writers around a political art project.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Cine ; Ideología ; Ficción ; Filosofía ; Mercancía ; Revolución ; Noticias de la antigüedad ideológica ; Film ; Ideology ; Fiction ; Philosophy ; Merchandise ; Revolution ; Alexander Kluge ; Nachrichten aus der Ideologischen Antike: Marx - Eisenstein - Das Kapital
Publicat a: Telos: cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 91 (Abril-Junio 2012) , p. 12-19, ISSN 0213-084X

Adreça alternativa: http://sociedadinformacion.fundacion.telefonica.com/seccion=1268&idioma=es_ES&id=2012042611450001&activo=6.do


8 p, 918.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-07-03, darrera modificació el 2016-10-26



   Favorit i Compartir