Microeconomia [102184]
Ballester Oyarzun, Miguel Angel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Resum: L'objectiu de l'assignatura és donar a conèixer les eines clàssiques de l'anàlisi microeconòmica, tant amb l'objecte de ser capaç d'utilitzar-les com de tenir un esperit crític cap a elles. Entre els temes que es tractaran es troben: Teoria del Consumidor, Teoria de la Producció, Preferències i Utilitat, Consum i Demanda. Mercats (competitius i monopolístics), equilibri general.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Grau en Empresa i Tecnologia [2501232]
Document: Objecte d'aprenentatge



4 p, 99.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-05, darrera modificació el 2023-10-07



   Favorit i Compartir