Idioma V: Japonès Modern [101566]
Hanawa, Takatoshi
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Data: 2013-14
Resum: 1 2Step Step 3 4 5.新しい語彙や漢字は授業の準備として、自分で勉強しておきます。 L'objectiu d'aquesta assignatura és resoldre el problema de no poder posar en l'ús els coneixements adquirits al nivell elemental en comunicacions reals en japonès. 1. L'objectiu principal no és adquirir coneixement gramatical nou, sinó és posar en l'ús real allò que coneixen els alumnes. 2. Cada lliçó consisteix en tres blocs (de Step 1 a Step 3), cadascú dels quals s'organitza de manera que els estudiants desenvolupin la seva habilitat per l'ordre següent: (1) observació; (2) descobriment; (3) Comprensió; (4) Producció. Els alumnes han de tenir present sempre què estudien i què han estudiat a cada bloc. 3. Es tracten de quatre habilitats fonamentals: escoltar, llegir, parlar i escriure. 4. Es tractaran també els elements culturals necessaris per a comunicació oral/escrita com ara "diferència entre llenguatge escrit/parlat", "manera de parlar amb cortesia", i "manera de parlar amb els amics" etc. 1 Idioma V: japonès modern 2013 - 2014 5. Pel que fa al vocabulari i kanji nous, cada alumne ha d'estudiar-los prèviament abans de la classe.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Estudis d'Àsia Oriental [2500244]
Document: Objecte d'aprenentatge



9 p, 150.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-16, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir