Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/111094
La producció informativa a la televisió
Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2007
Resum: L’article presenta els principals resultats d’una recerca que analitza, des de la perspectiva econòmica i financera, la producció d’informatius a la televisió. L’objectiu de la recerca era el d’analitzar quin tipus d’informació s’ofereix, i per a quin públic, a les televisions amb més consum a Catalunya –TVC, TVE, Telecinco i Antena 3 TV– i com es produeixen aquests continguts informatius. Per això, s’analitza la posició de la producció informativa en l’estructura organitzativa de les empreses, l’oferta de continguts informatius i la quantitat i el perfil de la demanda que generen. S’analitza també quins són els factors de producció i els costos en la producció informativa, i com es comercialitzen, per tal de valorar els factors econòmics i financers que condicionen el tipus d’informació que podem rebre per mitjà de la televisió.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; altres ; publishedVersion
Matèria: Economia de la informació televisiva ; Producció d'informació per a televisió ; Costos i ingressos de la informació a televisió ; Mercat d'informació televisiva
Publicat a: Quaderns del CAC, Núm. 29 (setembre-desembre 2007) , p. 69-79, ISSN 1138-9761

Adreça alternativa: https://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/quaderns_cac/Q29_Mateo_Berges_Sabater.pdf


11 p, 134.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-07-26, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir