L'ensenyament de l'urbanisme com a procés generador de canvi
Matilla Ayala, Xavier (Universitat Politècnica de Catalunya)

Título variante: La enseñanza del urbanismo como proceso generador de cambio
Fecha: 2014
Resumen: Després d'analitzar la situació actual dels estudis d'urbanisme, l'autor enumera quins són els principals reptes que ha d'afrontar l'ensenyament d'aquesta disciplina i assenyala el camí cap a un nou model educatiu més centrat en la capacitat de reflexionar i d'aprendre de l'alumne que en el professor i en la doctrina que s'ha de transmetre.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 57 (Gener 2014) , p. 26-33, ISSN 2013-7958

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/PapersIERMB/article/view/275980


Català
8 p, 1.1 MB

Castellà
4 p, 79.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Papers : Regió Metropolitana de Barcelona
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2014-05-06, última modificación el 2023-04-17



   Favorit i Compartir