L'ensenyament de l'urbanisme com a procés generador de canvi
Matilla Ayala, Xavier (Universitat Politècnica de Catalunya)

Títol variant: La enseñanza del urbanismo como proceso generador de cambio
Data: 2014
Resum: Després d'analitzar la situació actual dels estudis d'urbanisme, l'autor enumera quins són els principals reptes que ha d'afrontar l'ensenyament d'aquesta disciplina i assenyala el camí cap a un nou model educatiu més centrat en la capacitat de reflexionar i d'aprendre de l'alumne que en el professor i en la doctrina que s'ha de transmetre.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català i Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Papers (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona), Núm. 57 (Gener 2014) , p. 26-33, ISSN 2013-7958

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/PapersIERMB/article/view/275980


Català
8 p, 1.1 MB

Castellà
4 p, 79.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers : Regió Metropolitana de Barcelona
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-05-06, darrera modificació el 2024-11-24



   Favorit i Compartir