ClientLight : Aplicació web per a la gestió d'actius
López Villarán, Juan
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2014
Descripció: 83 p.
Resum: Creació d'una aplicació web en servidor local juntament amb una base de dades que permetrà gestionar els actius físics d'una empresa d'enllumenat públic utilitzant el framework JSF.
Resum: Creación de una aplicación web en servidor local junto a una base de datos que permitirá gestionar los activos físicos de una empresa de alumbrado público utilizando el framework JSF.
Resum: Creating a web application in a local server with a database that will manage the physical assets of public lighting company using JSF framework.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Escola d'Enginyeria. Projectes i treballs de final de carrera. Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes
Document: Treball final de grau
Matèria: Bases de dades web ; Disseny ; Empreses petites i mitjanes ; Direcció i administració ; Processament de dades



83 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. TFM

 Registre creat el 2014-05-18, darrera modificació el 2025-03-27



   Favorit i Compartir