Data: |
2014-15 |
Resum: |
L'assignatura s'integra dins de la matèria "Investigació en Comunicació", formada per les següents assignatures: - Mètodes d'investigació en Comunicació: 2on. curs - 2on. Semestre . Obligatòria (a partir del cus 2015-16: 3er. Curs -1er. semestre). - Estudis d'audiència i recepció: 3er Curs - 1er. Semestre. Obligatòria (a partir del curs 2015-16: 3er. Curs - 2on. semestre). Rellevància de l'assignatura El principal objectiu d'Estudis d'audiència i recepció és que l'estudiant obtingui el coneixement bàsic sobre el comportament i l'activitat dels públics a l'àmbit de la comunicació (tradicional i a l'entorn digital), aspecte essencial des del punt de vista professional. I, a més, també garanteix l'adquisició de competències bàsiques per a poder desenvolupar investigacions socials. Aquesta és una assignatura obligatòria. Prèviament, l'estudiant ha cursat l'assignatura Teories de la Comunicació (dins la matèria Comunicació). Contribució de l'assignatura a la formació del perfil professional L'objectiu final de l'assignatura és contribuir a que l'alumne pugui : (a) Desenvolupar projectes comunicatius adients als públics als quals aquests s'adrecen (saber actuar). (a) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser). (c) Afrontar/Avaluar una investigació social a l'àmbit de la comunicació (saber actuar). 1 Estudis d'Audiència i Recepció 2014 - 2015. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Audiovisual [968] ; Grau en Comunicació Audiovisual [1196] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |