Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives [42971]
Moreno Oliver, Francisco Javier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2014-15
Resum: Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Explicar els aspectes clau en un procés d'avaluació 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. 3. Redactar informes avaluatius sobre variables i aspectes psicopedagògics. 4. Comunicar resultats i orientacions derivades de l'avaluació diagnòstica a diferents interlocutors.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Psicopedagogia [4313754]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 108.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2014-09-17, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir