Els entorns virtuals d'aprenentatge com a àmbit d'actuació del pedagog a les organitzacions
Moreno Ruiz, Esperanza
Navío Gámez, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Fecha: |
2014 |
Descripción: |
40 pag. |
Resumen: |
En aquest treball s'aprofundeix en el paper del professional de la pedagogia vinculat a la concepció, disseny, gestió i avaluació d'accions formatives dins els Entorns Virtuals d'Aprenentatge a les organitzacions, elaborant una reflexió sobre el seu horitzó professional davant la formació online a partir dels resultats obtinguts en les entrevistes realitzades. A més, el seu desenvolupament parteix d'una exhaustiva revisió bibliogràfica sobre el tema, prenent l'obra de García i Aguilar (2011) titulada "Competencias profesionales del pedagogo. Ámbitos laborales y Nuevos yacimientos de empleo" com a referent, així com d'altres publicacions d'autors especialitzats en Tecnologia Educativa com Cabero i Salinas. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Pedagogia [2500261] |
Plan de estudios: |
Grau en Pedagogia [825] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Pedagog ;
Organitzacions ;
Formació ;
Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) ;
E-learning ;
Entorns Virtuals d'Aprenentatge |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de Fin de Grado >
Facultad de Ciencias de la Educación. TFG
Registro creado el 2014-09-17, última modificación el 2024-05-25