Els entorns virtuals d'aprenentatge com a àmbit d'actuació del pedagog a les organitzacions
Moreno Ruiz, Esperanza
Navío Gámez, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2014
Descripción: 40 pag.
Resumen: En aquest treball s'aprofundeix en el paper del professional de la pedagogia vinculat a la concepció, disseny, gestió i avaluació d'accions formatives dins els Entorns Virtuals d'Aprenentatge a les organitzacions, elaborant una reflexió sobre el seu horitzó professional davant la formació online a partir dels resultats obtinguts en les entrevistes realitzades. A més, el seu desenvolupament parteix d'una exhaustiva revisió bibliogràfica sobre el tema, prenent l'obra de García i Aguilar (2011) titulada "Competencias profesionales del pedagogo. Ámbitos laborales y Nuevos yacimientos de empleo" com a referent, així com d'altres publicacions d'autors especialitzats en Tecnologia Educativa com Cabero i Salinas.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Pedagogia [2500261]
Plan de estudios: Grau en Pedagogia [825]
Documento: Treball final de grau ; Text
Materia: Pedagog ; Organitzacions ; Formació ; Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) ; E-learning ; Entorns Virtuals d'Aprenentatge



41 p, 784.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2014-09-17, última modificación el 2022-05-07



   Favorit i Compartir