La neurociència aplicada al màrqueting en el mercat espanyol
Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Contreras Gracia, Aroa (Universitat de Girona)

Título variante: La neurociencia aplicada al marketing en el mercado español
Fecha: 2014
Resumen: El neuromàrqueting és una disciplina recent que uneix les tècniques i els mètodes de la neurociència amb els coneixements del màrqueting i de la comunicació. Aquesta nova àrea de coneixement ha creat diverses línies de recerca en diverses universitats espanyoles i ha estat implantada de manera paral·lela en el sector professional de la comunicació, la publicitat i el màrqueting. A partir de l'estudi del neuromàrqueting en els àmbits de la recerca i del sector professional a Espanya, podem confirmar l'elevat interès existent cap aquesta disciplina, tot i l'escassa producció científica amb publicacions de prestigi internacional.
Resumen: El neuromarketing es una disciplina reciente que aúna las técnicas y los métodos de la neurociencia con los conocimientos del marketing y de la comunicación. Esta nueva área de conocimiento ha creado varias líneas de investigación en diversas universidades españolas y ha sido implantada de manera paralela en el sector profesional de la comunicación, la publicidad y el marketing. A partir del estudio del neuromarketing en los ámbitos de la investigación y del sector profesional en España, podemos confirmar el elevado interés existente hacia esta disciplina, pese a la escasa producción científica con publicaciones de prestigio internacional.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català i Castellà
Documento: Article ; divulgació ; Versió publicada
Publicado en: UAB divulga, Octubre 2014, ISSN 2014-6388



Català
2 p, 64.5 KB

Español
3 p, 143.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > UAB Divulga
Artículos > Artículos de divulgación

 Registro creado el 2014-10-31, última modificación el 2022-02-13



   Favorit i Compartir