Plan de comunicación del escritor Frank Mayhem
Márquez Trinidad, Inés
Noguero i Grau, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2014
Description: 104 pag.
Abstract: En aquest treball de fi de grau es presenta un pla de comunicació sobre Frank Mayhem, un jove escriptor novell. El projecte s'ha desenvolupat amb una investigació prèvia de diferents aspectes d'interès com son: la importància de tenir presència online i la literatura actual a Espanya. S'ha analitzat a la competència, s'han descrit els públics objectius i als stakeholders. S'han plantejat uns objectius basats en crear una imatge de marca i donar-lo a conèixer aconseguint notorietat. A més, s'ha desenvolupat una estratègia i les conseqüents accions a realitzar per aconseguir els objectius establerts.
Abstract: En este trabajo de fin de grado se presenta un plan de comunicación sobre Frank Mayhem, un joven escritor novel. El proyecto se ha desarrollado con una investigación previa de diferentes aspectos de interés como son; la importancia de tener presencia online y la literatura actual en España. Se ha analizado a la competencia, se han descrito los públicos objetivos y a los stakeholders. Se han planteado unos objetivos basados en crear una imagen de marca y darlo a conocer consiguiendo notoriedad. Además, se ha desarrollado una estrategia y las consiguientes acciones a realizar para conseguir los objetivos establecidos.
Abstract: In this final degree project it is introduced a communication plan of Frank Mayhem, a new young writer. The project has been developed with a previous investigation of different important aspects, such as the importance of having online presence and the current Spanish literature. The competence has been analysed and the objective target and the stakeholders have been described. Also, the objectives based on creating a brand image and giving him recognition to get notoriety have been established. Moreover, it has been developed a strategy and the consequent actions to be executed in order to reach the pre-established objective.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject: Pla de comunicació ; Escriptor ; Novell ; Online ; Literatura ; Objectius ; Estratègia ; Accions



104 p, 1.6 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2014-11-03, last modified 2022-05-07



   Favorit i Compartir