Home > Articles > Published articles > Dificultats en l'ensenyament-aprenentatge de la formulació química |
Date: | 2009 |
Abstract: | En aquesta recerca es pretén indagar en l'ensenyament-aprenentatge convencional de la formulació química les possibles dificultats dels estudiants i deficiències didàctiques en la diferenciació dels nivells macro, submicroscòpic i simbòlic de representació utilitzats en química. Es suposa que la formulació química en l'ESO no s'aprén de forma significativa i que el seu ensenyament no ajuda a fomentar actituds positives de l'alumnat envers l'estudi de la Química. S'ha utilitzat un disseny experimental convergent amb diferents instruments de diagnòstic: metodologies quantitatives (qüestionaris i protocols d'anàlisi de textos) i qualitatives (entrevistes). Els resultats obtinguts mostren que els estudiants no comprenen els prerrequisits conceptuals de la formulació i que superposen els nivells macro i submicroscòpica de representació. |
Rights: | Tots els drets reservats. |
Language: | Català |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Published in: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 747-751, ISSN 2174-6486 |
5 p, 43.4 KB |