Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/131799
Detección de Líneas de Carril
Gómez Domínguez, Javier
Vazquez Bermudez, David, dir.
López Peña, Antonio Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Detecció de Línies de Carril
Títol variant: Lane Markings Detection
Data: 2015-02-12
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: Los Sistemas Avanzados de Asistencia a la conducción (ADAS) cada día están ganando más peso en la industria automovilística como sistemas de seguridad activa para evitar accidentes o minimizar su impacto. En este proyecto hemos adaptado un Lane Departure Warning para autopistas a un entorno de ciudad, un entorno mucho más cambiante y dinámico que la autopista. Además, hemos incluido una reconstrucción 3D en base a las imágenes tomadas con un par estéreo de cámaras para poder tener una referencia métrica que permita a un vehículo autónomo tomar decisiones en base a esta información.
Resum: Els Sistemes Avançats d'Assistència a la conducció (ADAS) cada dia estan guanyant més pes a la industria automobilística com sistemes de seguretat activa per evitar accidents o minimitzar el seu impacte. En aquest projecte hem adaptat un Lane Departure Warning per autopistes a un entorn de ciutat, un entorn molt més canviant i dinàmic que la autopista. A més a més, hem inclòs una reconstrucció 3D basada en les imatges obtingudes amb un parell estèreo de càmeres per poder tenir una referència mètrica que pemeti a un vehicle autònom prendre decisions basades en aquesta informació.
Resum: The Advanced Driver Assistant System (ADAS) progressively are gaining interest in the Automotive Industry as active safety systems to prevent traffic accidents or minimize their impact. In this project we have developed an adaptation of a Lane Departure Warning for highways to use it in roads within cities, an environment much more changing and dynamic than a highway. Furthermore, we include a 3D reconstruction based on the images captured with a stereo camera to have a metric reference that allows to an autonomous vehicle take decisions based on this information.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: LDW ; ADAS ; Visió per Computador ; Vehicle Autònom ; Visión por Computador ; Vehículo Autónomo ; Computer Vision ; Autonomous Vehicle



11 p, 1.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2015-04-24, darrera modificació el 2016-04-16



   Favorit i Compartir