Los estudiantes ante la nueva reforma universitaria
Troiano i Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona)
Masjuan, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona)
Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball

Data: 2012
Resum: El present document és una síntesi dels resultats d'una recerca I+D+i que consisteix en un estudi sobre els estudiants universitaris en el context de canvi actual. El projecte va ser aprovat en el Plan Nacional de Investigación I+D+i del Ministeri de Ciència i Innovació de l'any 2008 (CSO2008-02812). Els objectius principals d'aquesta recerca són, d'una banda, descriure l'abast dels canvis metodològics en el marc de la reforma de Bolonya i les condicions en què aquests es duen a terme; d'altra banda, es vol respondre quins són els aspectes que més influeixen en els resultats que obtenen els estudiants, atenent molt especialment les qüestions més sociològiques, com la integració social i acadèmica.
Ajuts: Ministerio de Economía y Competitividad CSO2008-02812
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Informe
Matèria: Estudiants universitaris ; Reforma de Bolonya ; Resultats acadèmics ; Integració acadèmica i social ; Condicions socials dels universitaris



96 p, 4.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca Educació i Treball (GRET)
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2015-07-14, darrera modificació el 2024-07-01



   Favorit i Compartir