Date: |
2015-16 |
Abstract: |
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. Els infants en aquest període realitzen una gran quantitat de canvis fonamentals per al seu desenvolupament i la seva socialització, per això caldrà que els estudiants de mestre facin una observació rigorosa i sistemàtica dels elements clau d'un centre d'aquestes característiques i d'una aula. Observació que els permetrà fer un disseny i aplicació d'una seqüència d'aprenentatge ajustada als infants amb els que interactuen. 1. Conèixer la realitat educativa d'un centre escolar de zero a tres anys. 2. Observar, Analitzar i descriure els elements que caracteritzen el centre on fan les pràctiques. 3. Dissenyar i implementar una seqüència educativa adaptada a la realitat estudiada. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Studies: |
Educació Infantil [2500797] |
Study plan: |
Grau en Educació Infantil [847] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |