Estratègies competitives per petites empreses : investigació del mercat cerveser català
Virós Soler, Pau
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estrategias competitivas para pequeñas empresas : investigación del mercado cervecero catalán
Additional title: Competitive strategy for small business : Catalan beer market research
Date: 2015
Description: 98 pag.
Abstract: Aquest treball pretén investigar com desenvolupar estratègies competitives per petites empreses. Estudia les diferents possibilitats, els passos que s'han de seguir i, finalment i a mode d'exemple, formula una estratègia competitiva per una petita empresa catalana de cervesa artesana. Per desenvolupar-la caldrà portar a terme la corresponent investigació de mercat del sector cerveser a Catalunya.
Abstract: Este trabajo pretende investigar como desarrollar estrategias competitivas para pequeñas empresas. Estudia las distintas posibilidades, los pasos a seguir y, finalmente y a modo de ejemplo, formula una estrategia competitiva para una pequeña empresa catalana de cerveza artesana. Para desarrollarla se deberá llevar a cabo el correspondiente estudio de mercado del sector cervecero en Catalunya.
Abstract: This project aims to investigate how to develop a competitive strategy for small business. It studies the different possibilities, the steps to take and, finally and as an example, it develops a competitive strategy for a small catalan craft beer company. To develop this trategy it requires a market research of the sector of beer in Catalonia.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Estratègia ; Estratègia competitiva ; Cervesa ; Cervesa artesana ; Investigació de mercat ; Publicitat



98 p, 1.4 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-10, last modified 2023-07-20



   Favorit i Compartir