El reposicionament de la imatge dels videojocs en la societat : el cas de la Wii de Nintendo
Vilatuba Ruiz, Joan
Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: El reposicionamiento de la imagen de los videojuegos en la sociedad : el caso de la Wii de Nintendo
Additional title: The repositioning of videogame's image in the society : Nintendo's Wii case
Date: 2015
Description: 113 pag.
Abstract: Els últims anys, la indústria dels videojocs ha crescut molt i ha esdevingut en una part del nostre dia a dia. Un dels factors que van propiciar aquest fet va ser la consola Wii de Nintendo. Wii va aconseguir ampliar el mercat dels videojocs i arribar a tot tipus de públics. En aquesta investigació es vol detallar les claus del èxit de la Wii, si la publicitat va tenir un paper rellevant i el llegat que ha deixat la consola en la historia dels videojocs.
Abstract: En los últimos años, la industria de los videojuegos ha crecido mucho y se ha convertido en parte de nuestro día a día. Uno de los factores que propició este hecho fue la consola Wii de Nintendo. Wii consiguió expandir el mercado de los videojuegos y llegar a todo tipo de públicos. En esta investigación se quiere detallar las claves del éxito de Wii, si la publicidad tuvo un papel relevante y el legado que deja la consola en la historia del sector.
Abstract: These recent years, videogame's industry has grown very much and become part of our everyday life. Nintendo's Wii was one of the factors that helpedthe videogame market to expand and reach new consumers. This research wants to explain Nintendo's Wii keys of success, if advertising had an important rol and what kind of legacy does Wii has left behind.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Reposicionament ; Videojocs ; Societat ; Nintendo ; Wii ; Publicitat ; Consola



113 p, 8.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-09-14, last modified 2023-07-20



   Favorit i Compartir