Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/138406
Study on eye tracking technique: do digital media influence reading comprehension?
Zhang, Bing (University of Shangai for Science and Technology. Department of Journalism and Communications Studies)
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2014
Resum: In this paper we have used eye tracking techniques to make a comparison between the results obtained by digital reading and the results obtained by the paper reading, which aims at finding similarities and differences to provide people a better choice of different reading media. The results show that the visual attention dispensed in paper and in digital reading is different, although the cognitive process of understanding the text is not affected neither by the type of attention provided nor the reading media.
Nota: El document pertany al grup de Recerca: Psychology, Communication and Advertising de la UAB.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució i la comunicació pública de l'obra, sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: conferenceObject
Matèria: Visual attention ; Eye tracker ; Media ; Reading comprehension
Publicat a: Congreso Internacional de Investigadores Audiovisuales. Madrid, España, : 2014



Presentation
16 p, 2.1 MB

Abstract
1 p, 263.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Publiradio
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2015-09-25, darrera modificació el 2016-10-21



   Favorit i Compartir