Resultats globals: 109 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 43 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 25 registres trobats
Articles, 11 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 28 registres trobats
Materials de curs 43 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
24 p, 920.2 KB Ell@s son así. Estereotipos de género en los presentador@s de informativos. / Teruel, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising ; Añaños, Elena
Se presentan los fundamentos y los resultados más importantes de la investigación sobre el análisis de los estereotipos de género en los presentadores de informativos de TV de las principales cadenas españolas. [...]
2016  
2.
4 p, 80.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños Carrasco, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2016-17
Comunicació Audiovisual [1196]  
3.
4 p, 76.6 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños Carrasco, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
31 p, 2.9 MB Belleza con B de báscula : relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo / Gallego-Medina, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising ; Añaños, Elena
Seminario sobre los estereotipos de género en publicidad.
A partir de un análisis exhaustivo de la publicidad de los anuncios de culto al cuerpo, se presentan las características de los estereotipos de belleza femeninos y masculinos de este tipo de publicidad, así como también los valores que los jóvenes asocian a este tipo de publicidad y la valoración que realizan sobre la conveniencia de la utilización de los estereotipos de belleza estrudiados.

2015  
5.
24 p, 2.4 MB Metodología experimental en ciencias sociales / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2015 (Máster en estrategia y creatividad digital)  
6.
3 p, 25.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
3 p, 26.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
8.
4 p, 103.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Comunicació Audiovisual [1196]  
9.
3 p, 100.8 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 101.2 KB Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018] / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. [...]
2013-14  

Materials de curs : 43 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universidad Autónoma de Barcelona. Departamento de Psicología Básica, Evolutiva y de la Educación) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
2.
205 p, 3.0 MB La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún i Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
3.
246 p, 1.2 MB Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent d'Educació Superior
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008
3 documents
4.
246 p, 2.7 MB Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2008
3 documents

Documents de recerca 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4.1 MB Estudio de la influencia de la publicidad de productos de alimentación basada en la imagen corporal en los adolescentes / Rodríguez Muñoz, Lorena ; Añaños, Elena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La publicidad es uno de los factores que influyen en los trastornos de la conducta alimentaria, ya que es la encargada de transmitir los estereotipos de belleza fijados por la sociedad. Para poder desarrollar programas de prevención de este tipo de psicopatologías a través de este ámbito es primordial el estudio de la influencia de los diferentes tipos de publicidad de productos de alimentación en la imagen corporal de los adolescentes, que son el segmento de la población más susceptible de padecer trastornos alimentarios, debido a su transformación física y psíquica. [...]
Advertising is one of the factors influencing the eating disorders, since it is responsible for transmitting the stereotypes of beauty set by society. In order to develop prevention programs for this types of psychopathologies through this area is essential to study the influence of different types of advertising of food products based in body image of teenagers, they are the segment of the population most likely to suffer from eating disorders, due to their physical and mental transformation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
2.
105 p, 8.4 MB Estereotipos de género en los presentadores de los informativos / Teruel Centeno, Ana ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
En base a la relevancia que los presentadores de informativos tienen en el medio y en la audiencia, este trabajo estudia los estereotipos de género en los presentadores de los espacios informativos de TV de las principales cadenas españolas. [...]
2016  
3.
79 p, 1.6 MB Obsesión 90-60-90 : comportamientos derivados de la publicidad de estética corporal en las adolescentes / Serra Vinardell, Clàudia ; Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Se analizan en qué medida la publicidad relacionada con la estética corporal incita a las adolescentes a realizar determinados comportamientos relacionados con la dieta y el ejercicio físico, entre otros. [...]
2016  
4.
104 p, 4.4 MB Obsesión 90-60-90 : Relación entre la publicidad y la percepción de la imagen corporal en los adolescentes / Serra Vinardell, Clàudia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L’adolescència és un dels períodes de la vida amb més canvis físics i psíquics, convertint a aquest públic en un dels més sensibles als missatges comunicatius. Actualment, els mitjans de comunicació transmeten un ideal de bellesa femenina que respon a un cos prim i perfecte, fet que pot afectar en com les adolescents perceben la seva imatge corporal, arribant a presentar insatisfacció pel propi aspecte físics. [...]
La adolescencia es uno de los períodos de la vida con más cambios físicos y psíquicos, convirtiendo a este público en uno de los más sensibles a los mensajes comunicativos. Actualmente, los medios de comunicación transmiten un ideal de belleza femenina que responde a un cuerpo delgado y perfecto, hecho que puede afectar en cómo las adolescentes perciben su imagen corporal, llegando a presentar insatisfacción por el propio aspecto físico. [...]
Adolescence is one of the periods of life with more physical and mental changes, convert this public in one of the most sensitive to the communicative messages. Nowadays, the mass media transmit an ideal of feminine beauty that responds to a thin and perfect body, fact that may affect how adolescents perceive their body image, reaching dissatisfaction by own physical appearance. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
146 p, 20.0 MB Influencia de la música de la publicidad en las emociones : hacia la conquista del cerebro emocional / Pérez Puigdomènech, Laia ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi sobre les diferències emocionals que la música de la publicitat produeix entre músics i no músics, mitjançant l'ús de les tècniques del neuromàrqueting i l'anàlisi de 5 paràmetres emocionals diferents: avorriment, engagement, excitació, frustració i relaxació. [...]
Estudio sobre las diferencias emocionales que la música de la publicidad produce entre músicos y no músicos, mediante el uso de les técnicas del neuromarketing y el análisis de 5 parámetros emocionales distintos: aburrimiento, engagement, excitación, frustración y relajación. [...]
Study about the emotional differences that advertising music produce between musicians and non-musicians, using neuromarketing techniques and the analysis of 5 different emotional parameters: boredom, engagement, excitement, frustration and relaxation. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
217 p, 39.2 MB Maltratad@s : Análisis y percepción de la publicidad sobre la violencia de género. / Carrasco Salinas, Astrid ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La violència de gènere és un desgraciat fenomen social que segueix copejant la societat. Aquest comporta el desenvolupament d'un menyspreu, ofensa o vexació entre dues persones, el qual pot ser categoritzat com a violència de gènere o domèstica en funció de les característiques del maltractat i l'abusador. [...]
La violencia de género es un desgraciado fenómeno social que sigue golpeando la sociedad. Éste conlleva el desarrollo de un menosprecio, ofensa o vejación entre dos personas, el cual se puede categorizar como violencia de género o doméstica en función de las características de la victima y el acosador. [...]
The battered is an unfortunate social phenomenon that continues striking the society. This involves the development of a contempt, offense or harassment between two people, which can be categorized as gender or domestic violence according to the victim and the stalker characteristics. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
107 p, 7.2 MB Estereotipos de género en los informativos de televisión : ¿existen unos patrones fijos en los profesionales que los presentan? / Teruel Centeno, Ana ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els informatius són un dels elements clau en un canal de televisió. Els professionals que s'encarreguen de conduir-los es converteixen, llavors, en representants de la cadena davant de l'audiència. [...]
Los informativos son uno de los elementos clave en un canal de televisión. Los profesionales que se encargan de conducirlos se convierten, entonces, en representantes de la cadena delante de la audiencia. [...]
TV news are one of the key elements in a TV channel. The professionals who are responsible for driving them turn then into channel references in front of the audience. Therefore, it is essential to observe whether there are some patterns in both presenters (men and women) that could be transmitted to viewers in the form of stereotypes. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
149 p, 4.1 MB Análisis de la atención visual en las optimizaciones gráficas de un estímulo publicitario no comercial con la tecnología del Eye tracker / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Son muchos los autores que, basándose en los modelos teóricos existentes de la atención, han estudiado los factores que influyen en que los sujetos presten atención a los estímulos gráficos publicitarios. [...]
2012  
9.
111 p, 2.2 MB Compres distorsionades: la influència de la publicitat televisiva sobre els productes tecnològics / Marco de la Torre, Ainoa ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi teòric i pràctic al voltant del missatge publicitari dels spots de productes tecnològics, així com de quin és l'impacte d'aquest missatge a la ment el consumidor. L'objectiu final és conèixer el grau d'incidència que té la publicitat en el procés de decisió de compra del sector i, alhora, detectar quins són els altres elements que condicionen la compra d'un determinat producte o marca tecnològica per davant d'una altre.
Estudio teórico y práctico alrededor del mensaje publicitario de los spots de productos tecnológicos, así como de cuál es el impacto de este mensaje en la mente del consumidor. El objetivo final es conocer el grado de incidencia que tiene la publicidad en el proceso de decisión de compra del sector y, a la vez, detectar cuáles son los otros elementos que condicionan la compra de un determinado producto o marca tecnológica por encima de otra.
Theoretical and practical study of the advertising spots of technological products and how they impact on the consumer's mind. The final objective is to know the incidence of advertising on the purchase decision process in that field and, at the same time, identify which other elements influence the purchase of a one product or technological brand before other.

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
98 p, 3.2 MB Branding, packaging o sabor? Relació entre el reconeixement de la marca de les begudes, el packaging i la percepció del sabor. / Sánchez Ortega, Kevin ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els cinc sentits, presents a l'ésser humà des del naixement, tenen funcions úniques que altres sentits no poden suplir. La vista, el gust i l'olfacte, sentits estudiats en aquesta investigació, son fonamentals per la publicitat, i més pel sector dels aliments i les begudes. [...]
Los cinco sentidos, presentes en el ser humano desde el nacimiento, tienen funciones únicas que otros sentidos no pueden suplir. La vista, el gusto y el olfato, sentidos estudiados en esta investigación, son fundamentales para la publicidad, y más para el sector de los alimentos y las bebidas. [...]
The five senses, presents in human's body since we are born, have unique functions that other senses can not do. Sight, taste and smell, senses studied in this research, are essentials for advertising, specially for food and drinks market. [...]

2015
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
17 p, 564.9 KB Effectiveness of the Auditory and Visual effects of Chinese e-Magazine on the Graduate Students’ Reading Process / Zhang, Bing (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Zhang, Min (University of Shanghai for Science and Technology. Department of Publishing and Art Design)
We are in a digital society where new technologies are constantly emerging and old technologies are being upgraded faster than we can take in. Digital reading has become an important means of reading, but the visual process for digital and paper reading is different. [...]
Estamos en una sociedad digital, donde constantemente están surgiendo tecnologías nuevas y las viejas se actualizan más rápido de lo que a menudo podemos asimilar. En este contexto, la lectura digital se ha convertido en un importante medio de lectura, si bien el proceso visual de la lectura digital y la tradicional (en papel) es diferente. [...]

2016
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 54 (Juny 2016) , p. 58-74  
2.
3 p, 136.8 KB Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. [...]
2015
UAB divulga, Novembre 2015  
3.
13 p, 339.9 KB La carrera de Psicologia : estudi descriptiu dels antecedents, formació i valoració dels alumnes de primer curs / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ronquillo i Melsió Anna
1987
Estudi general, Núm. 7 (1987) , p. 109-121  
4.
12 p, 666.5 KB Atención y atención conjunta a los spots de TV : estudio con la tecnología del eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona)
Con la tecnología del eye tracker se estudia el efecto atencional del packaging en los spots en situación de atención conjunta, es decir, cuando el packaging aparece interactuando con el protagonista a través de su mirada. [...]
Amb la tecnologia de l'eye tracker s'estudia l'efecte atencional del packaging en els espots en situació d'atenció conjunta, és a dir, quan el packaging apareix interactuant amb el protagonista a través de la seva mirada. [...]
With eye tracker technology the attentional effect of packaging is studied in spots in joint attention situation, when the packaging interacts with the protagonist through his gaze. The results show that attention is focused on the packaging during the interaction and on the image when both elements do not interact; furthermore, during the interaction the packaging captures the attention of more participants and faster and lasts longer. [...]

2015 - 10.5565/rev/grafica.39
Grafica, Vol. 3 Núm. 6 (2015) , p. 103-114 (Investigación)  
5.
9 p, 590.6 KB La tecnología del «EyeTracker» en adultos mayores : cómo se atienden y procesan los contenidos integrados de televisión / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Las personas mayores son grandes consumidores de los medios, especialmente la televisión (TV), donde el spot convencional se combina con formatos publicitarios introducidos en el programa que no rompen su continuidad: la publicidad no convencional (PNC). [...]
Elderly people are major consumers of the media, especially of television, which combines conventional commercials with advertising formats included in the programme that do not break its continuity, unconventional advertising (UA). [...]

2015 - 10.3916/C45-2015-08
Comunicar : revista de medios de comunicación y educación, Vol. 23 Núm. 45 (julio 2015) , p. 75-83
2 documents
6.
24 p, 1.6 MB La publicidad integrada en el contenido TV : atención visual y reconocimiento cognitivo en los jóvenes y en los adultos mayores / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna
El objetivo principal de este trabajo es llenar un vacío existente en la investigación sobre la eficacia de la publicidad integrada en los contenidos televisivos, estudiando y midiendo de forma objetiva ("Eye Tracker") cómo los espectadores atienden y procesan este tipo de comunicación publicitaria. [...]
The aim of this study is to address the lack of research on effectiveness of Advertising in TV content, studying and measuring objectively (Eye Tracker) how the audience pays attention and processes this Integrated Advertising. [...]

2012 - 10.5209/rev_PEPU.2012.v6.n1.38660
Pensar la publicidad : revista internacional de investigaciones publicitarias, Vol. 6, Núm. 1 (2012) , p. 139-162  
7.
12 p, 708.5 KB ¿Imagen o texto? El poder de captar la atención visual de los elementos gráficos analizado con el Eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
S'analitzen, amb la tecnologia Eye Tracking, els efectes de l'atenció visual dispensada sobre el text, l'element gràfic més visual de l'estímul publicitari gràfic, provocats per la incorporació d'una imatge en un estímul. [...]
Se analizan, con la tecnología Eye Tracking, los efectos de la atención visual dispensada sobre el texto, el elemento gráfico más visual del estimulo publicitario gráfico, provocados por la incorporación de una imagen en un estímulo. [...]
The effects of incorporating an image into a graphic advert stimulus are analyzed, with the Eye tracking technology, over visual attention on the most visual element, the text. This investigation is based on different researches that demonstrated the great semantically contribution of images makes them being the most visual element and the most powerful one into attracting visual attention. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.9
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 87-98  
8.
7 p, 18.9 KB Development of a virtual campus based on bimodal education / Yábar, J. M. (José Manuel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina Autònoma Interactiva Docent) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
A bimodal education model is a flexible model which harmoniously combines the possibilities for teaching offered by Information Society Technologies (IST), such as interactive classrooms, videoconference, and the virtual campus, with traditional educational activities such as lectures and certain types of practical training. [...]
2002
Interactive educational multimedia, N. 2 (March 2001) , p. 69-75  
9.
12 p, 1.3 MB Impacte visual i fixació ocular de la publicitat no convencional (PNC) televisiva en els joves i en la gent gran / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L’objectiu de l’estudi és analitzar l’atenció visual dels subjectes joves i grans mentre visualitzen fragments de programes de televisió on apareixen formats publicitaris no convencionals. Els resultats, analitzats en termes de fixacions oculars i mapes de calor (HeatMap), mostren com els formats estudiats capten la mirada en funció de les seves característiques i de l’edat dels subjectes. [...]
The purpose of this study is to analyze the visual attention of young and older subjects while viewing TV programs snippet showing unconventional advertising formats. The results, analyzed in terms of eye fixations and heat maps, show how formats studied capture the gaze depending on their characteristics and age of the subjects. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14, Núm. 37 (12 2011) , p. 81-92
3 documents
10.
20 p, 577.8 KB Comunicació publicitària no convencional a la TV : reactància psicològica o persuasió? / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Sobreimpressions, pantalles dividides, animació de símbols visuals i altres formats de publicitat no convencional (PNC) apareixen inserits en la programació mentre l’espectador està mirant la televisió. [...]
Banners, shared screens, animations and other unconventional advertising formats are inserted in programmes while the viewer is watching television. They appear with varying degrees of intrusiveness, generating a high level of psychological reactance (PR). [...]

2011 - 10.2436/20.3008.01.88
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Vol. 28, Núm. 2 (Novembre 2011) , p. 129-148  

Articles : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 1002.5 KB La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
2015
Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015  
2.
6 p, 591.6 KB La publicidad y la imagen corporal / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Elementos de educación mediática dirigidos a los y las adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferencia IES Federica Montseny. Badia del Vallès, 2014  
3.
7 p, 801.5 KB Educación en la publicidad relacionada con la imagen corporal / Añaños, Elena ; Rodríguez-Muñoz, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Guía de elementos de educación mediática dirigidos a padres y madres de adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
2014
Conferència IES Badia. Badia del Vallès, 2014  
4.
19 p, 1.8 MB Del consum capitalista al consumidor de la crisi: repercussions a la comunicació publicitària de la premsa escrita / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Targa, Ester ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
Aquest treball analitza els elements formals i estructurals de comunicació dels anuncis de la premsa escrita catalana amb més tirada corresponents a l'època nadalenca anterior a la crisi i a l'època de la crisi; també s'analitzen el missatge comunicatiu i la inversió publicitària en ambdues èpoques. [...]
2014
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 6a : 2014
2 documents
5.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker: "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documents
6.
25 p, 1.5 MB Eye tracker: ¿variables exógenas o endógenas en la atención visual a estímulos publicitarios gráficos no comerciales? / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Astals Serés, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
El objetivo principal de la investigación es el análisis, con la tecnología Eye Tracking, de los efectos que las modificaciones de las características exógenas de un estímulo publicitario no comercial y las características endógenas de los sujetos, tienen en la atención visual de los sujetos al observarlo. [...]
2013
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Palma de Mallorca, 9a : 2013
2 documents
7.
5 p, 282.0 KB La estética corporal de la publicidad / Añaños, Elena ; Serra Vinardell, Clàudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising
A partir del análisis de los elementos de la publicidad y de su procesamiento cognitivo, se analiza cómo los mensajes relacionados con la estética corporal se procesan en la la adolescencia tardía. [...]
2016
Conferencia temática del IES Josep Brugulat de Banyoles (Girona). Banyoles, Catalunya, : 2016  
8.
16 p, 1.0 MB Packaging or image? the interaction is better. Study with eye tracker technology / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Oliver, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Este trabajo plantea dar un paso más en el estudio de la atención dispensada a la publicidad a partir del estudio de la atención conjunta (Joint Atentttion), es decir aquella que implica, a través de la mirada, una atención coordinada de un individuo (protagonista del anuncio) con otro (espectador del anuncio) hacia un objeto (producto anunciado). [...]
2015
Symposium Gráfica. Barcelona, Catalunya, 1r : 2015
2 documents
9.
16 p, 2.1 MB Study on eye tracking technique: do digital media influence reading comprehension? / Zhang, Bing (University of Shangai for Science and Technology. Department of Journalism and Communications Studies) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
In this paper we have used eye tracking techniques to make a comparison between the results obtained by digital reading and the results obtained by the paper reading, which aims at finding similarities and differences to provide people a better choice of different reading media. [...]
2014
Congreso Internacional de Investigadores Audiovisuales. Madrid, España, : 2014
2 documents
10.
15 p, 593.3 KB Catálogo de metodologías docentes para evaluar competencias. Resultados obtenidos en la adaptación al EEES de 6 titulaciones de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez González, Maite
A partir de la adaptación al espacio Europeo de Educación Superior (EEES) de 6 titulaciones, en la fase piloto, de la UAB, se analizan las metodologías docentes utilizadas para evaluar las competencias y se clasifican en: actividades dirigidas, supervisadas y de trabajo autónomo. [...]
2008
Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria (CIDU). Valencia, España, : 2008  

Contribucions a jornades i congressos : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
16 Añaños, Elena,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.