Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/168575
La publicidad y la imagen corporal
Añaños, Elena
Rodríguez-Muñoz, Lorena
Universitat Autònoma de Barcelona. Research Group on Psychology, Communication and Advertising

Data: 2014
Descripció: 8 pag.
Resum: Elementos de educación mediática dirigidos a los y las adolescentes, relacionados con los estereotipos de belleza corporal transmitidos por la publicidad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: conferenceObject
Matèria: Publicidad ; Estereotipos ; Género ; Adolescencia ; Educación ; Medios
Publicat a: Conferencia IES Federica Montseny. Badia del Vallès, 2014



6 p, 591.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2017-01-03, darrera modificació el 2017-10-25



   Favorit i Compartir