La publicitat i la imatge corporal a l'inici de l'adolescència
Añaños, Elena
Rodríguez-Muñoz, Lorena
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària

Data: 2015
Descripció: 8 pag.
Resum: Elements d'educació mediàtica, adreçats als i les estudiants de l'inici de l'adolescència, relacionats amb els estereotips de imatge corporal transmesos per la publicitat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Contribució a congrés
Matèria: Publicitat ; Estereotips ; Gènere ; Adolescència ; Educació ; Mitjans
Publicat a: Conferencia IES Pere Calders. Cerdanyola del Vallès, 2015



8 p, 1002.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2017-01-03, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir