Redes sociales y marcas deportivas : ¿en fuera de género?
López Salas, Sandra
Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Xarxes socials i marques esportives : en fora de gènere?
Títol variant: Social networks and sports brands : out of gender?
Data: 2017
Descripció: 126 pag.
Resum: Els estereotips de gènere sempre han estat presents a la societat i han suposat un tema de controvèrsies també a la publicitat. Comunicar suposa expressar estils de vida i valors, i és per això que també es transmeten aquests estereotips als anuncis. "Xarxes socials i marques esportives: ¿en fora de gènere?" és un treball que pretén comprovar si aquesta situació també es troba a la publicitat de les xarxes socials de les marques esportives. L'objectiu principal és determinar l'existència o no existència d'estereotips de gènere de les marques esportives en aquest canal a partir del tractament dels continguts que es publiquen. Per a comprovar-ho, s'analitzaran les fotografies i els textos publicitaris d'una de les xarxes socials més populars avui dia: Instagram. Estaran les xarxes socials de les marques esportives en "fora de gènere"?.
Resum: Los estereotipos de género siempre han estado presentes en la sociedad y han supuesto un tema de controversias también en la publicidad. Comunicar supone expresar estilos de vida y valores, por ello también se transmiten estos estereotipos en los anuncios. "Redes sociales y marcas deportivas: ¿en fuera de género?" es un trabajo que pretende comprobar si esta situación también se encuentra en la publicidad de las redes sociales de las marcas deportivas. El objetivo principal es determinar la existencia o no existencia de estereotipos de género de las marcas deportivas en este canal a partir del tratamiento de los contenidos que se publican. Para comprobarlo, se analizarán las fotografías y los textos publicitarios de una de las redes sociales más populares hoy en día: Instagram. ¿Estarán las redes sociales de las marcas deportivas en “fuera de género”?.
Resum: Gender stereotypes have always been present in our society and they have been a subject of controversy also in advertising. Communicating means expressing lifestyles and values, which is why these stereotypes are also found in advertisements. "Social networks and sport brands: out of gender?" is an assignment that tries to verify if this situation is also present in the advertisements of social networks of the sport brands. The main objective is to determine the existence or non-existence of gender stereotypes of sports brands in this channel based on the way the published contents are treated. To verify it, we will analyze the photographs and the advertising texts of one of the most popular social networks to date: Instagram. Will sport-related brands social networks be "out of gender"?.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials en línia ; Publicitat ; Marques comercials ; Esports ; Instagram ; Estereotip (Psicologia) de gènere



126 p, 14.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2017-09-19, darrera modificació el 2019-05-15



   Favorit i Compartir