Efectos de la publicidad de productos de alimentación en pacientes ingresadas con TCA
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona)
Grau Touriño, Antoni (Instituto de Trastornos Alimentarios (ITA))
Cassalé, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 2016
Resum: Se estudian los efectos de la publicidad de alimentación, especialmente la relacionada con la estética corporal, en las actitudes y los comportamientos incitados en pacientes ingresadas por TCA. Se analizan las diferencias de los efectos de la publicidad en función de la edad (adolescentes, jóvenes y adultas) y la influencia de la variable enfermedad (anorexia o bulimia).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Contribució a congrés
Matèria: Publicidad alimentaria ; Trastornos de la conducta alimentaria ; Estética corporal ; Anorexia ; Bulimia
Publicat a: Congreso Hispano Latinoamericano de Trastornos de la Conducta Alimentaria. Barcelona, 12è : 2016



Resum
1 p, 111.3 KB

Presentació
11 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2017-07-04, darrera modificació el 2022-06-04



   Favorit i Compartir