Modelos psicológicos del comportamiento del consumidor
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2018
Descripció: 30 pag.
Resum: Principales modelos psicológicos que explican el comportamiento del consumidor.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Publicidad ; Psicología del consumidor



30 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2018-12-12, darrera modificació el 2023-04-28



   Favorit i Compartir