2023-01-23 12:12 |
346.1 KB |
Model de Pràcticum Integrador (MPI)
/
Armengol Asperó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Gairín, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Jariot-Garcia, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ;
Sala-Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Els pràcticums tenen com a objectiu crear un espai de formació en el que els futurs professionals posin en pràctica els coneixements, habilitats i competències adquirides en altres assignatures del grau i desenvolupin les competències professionals que es desenvolupen als centres de pràctiques. [...]
2009
Conté: MPI : descripció del model -- MPI Bones pràctiques [aporta una guia de com implementar el model] -- Xarxa de centres MPI: criteris pe configurar una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència -- Comunicació facultat [en el marc d'unes jornades d'innovació] -- Quadern Habilitats Emocionals: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Presentació Oral: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Avaluació de necessitats: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Recollir informació: Taller de com fer la recollida d'informació necessària per desenvolupar el pràcticum -- Ambit 1-9: definició de les competències a treballar en diferents tipologies de centres on els futurs professionals d'Educació Social, Pedagogia i Psicopedagogia poden treballar i fan pràctiques.
16 documents
|
|
2023-01-11 20:51 |
246 p, 7.8 MB |
Early adversity experiences and wellbeing at school. A training module for (prospective) teachers
/
Cordova, Federica de (Università di Verona) ;
San Román, Beatriz (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sità, Chiara (Università di Verona)
This publication has been developed in the context of the project BRIGTHER FUTURE: Innovative tools for developing full potential after early adversity, whose working team consists of the following entities: Comune di Torino (Italy) CORA (Spain), PAC UK/ Family Action (United Kingdom), Pharos Expertise Center on Health Disparities (the Netherlands), Universitat Autònoma de Barcelona (Spain), Università di Verona (Italy), University of Groningen (Netherlands). [...]
2022
|
|
2022-12-14 09:59 |
|
2022-12-14 09:52 |
|
2022-12-14 09:43 |
|
2022-12-13 16:34 |
|
2022-12-07 05:22 |
135.7 MB |
Adventures of a Young Language Broker (videogame)
/
Arnal, Jordi, desenvolupador de programari ;
Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Raigal Aran, Judith (Universitat Rovira i Virgili) ;
Antonini, Rachele ;
Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Crafter, Sarah (The Open University) ;
Estévez Grossi, Marta ;
Garcia-Beyaert, Sofia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Gil-Bardají, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Prokopiou, Evangelia (University of Northampton) ;
Orozco-Jutorán, Mariana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Rubio Carbonero, Gema (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental
Programari creat per l'Associació Estratègica Eylbid cofinançada pel programa Erasmus+ de la Unió Europea (acord núm. 2019-1-ES01-KA201-064417). El programari permet utilitzar el videojoc com una activitat d'aula amb els objectius següents: mostrar que la intermediació lingüística és una pràctica comuna que es duu a terme a moltes escoles arreu del món; promoure una comprensió més profunda del que sol implicar la intermediació lingüística per part dels joves; presentar algunes situacions que els docents puguin analitzar i discutir amb els seus alumnes des de múltiples perspectives com a part de la pràctica reflexiva; apreciar el multilingüisme i sensibilitzar els joves que tradueixen i interpreten a les escoles; proporcionar als joves intermediaris lingüístics eines i estratègies per expressar com se senten sobre la intermediació lingüística i per tenir cura de la salut emocional.
2022
|
|
2022-12-01 16:35 |
|
2022-12-01 12:38 |
|
2022-11-30 14:22 |
5 p, 266.0 KB |
Introducció. Dones juristes pioneres : record i memòria
/
García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Introducció del projecte "Dones juristes pioneres: record i memòria" que recorda la vida i la trajectòria de dones juristes pioneres a Espanya amb un objectiu divulgatiu i didàctic. S'ha fet una recerca prèvia d'aquestes dones per després poder oferir una nota biogràfica de cadascuna, encapçalada pel seu nom complet i una fotografia artística seva, si se n'ha pogut obtenir. [...] Introducción del proyecto "Mujeres juristas pioneras: recuerdo y memoria" que recuerda la vida y la trayectoria de mujeres juristas pioneras en España con un objetivo divulgativo y didáctico. Se ha hecho una investigación previa de estas mujeres para después ofrecer una nota biográfica de cada una, encabezada por su nombre completo y una fotografía artística, si se ha podido obtener. [...] Introduction to the project "Pioneering Female Jurists: remembrance and memory" that recalls the life and trajectory of pioneering women jurists in Spain with an informational and educational purpose. [...]
2022
3 documents
|
|
|
|