Recursos docents
Aquesta col·lecció recull materials de l’aula, guies, manuals i documentació de suport a activitats de formació dutes a terme en el marc de la Universitat.
Estadístiques d'ús Els més consultats
Darreres entrades:
2019-02-08
12:17
232 p, 3.1 MB Modelo para la mejora del acceso y permanencia de grupos vulnerables en educación secundaria postobligatoria (APESE) / Armengol Asparó, Carme, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz-Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Manzanares Moya, María Asunción (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Romero, Cristina (Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)) ; Iglesias Vidal, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ramos Pardo, Francisco Javier (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Gómez Jarabo, Inmaculada (Universidad Complutense de Madrid) ; Arco Bravo, Isabel del (Universitat de Lleida) ; Sánchez Delgado, Primitivo (Universidad Complutense de Madrid) ; Castillo Arredondo, Santiago (Universidad Nacional de Educación a Distancia (UNED)) ; Encinar Prat, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente documento es resultado del Proyecto 'Acceso y permanencia de grupos vulnerables en la educación secundaria no obligatoria. Creación y validación de un modelo de intervención' financiado por la convocatoria de I+D RETOS (EDU2013-47452-R). [...]
2016  
2019-02-07
17:53
12 p, 461.3 KB El Doctorat com a etapa formativa / Miñarro, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Projectes Estratègics)
Sessió de Benvinguda de nous doctors.
2019  
2019-02-05
13:09
24 p, 1.5 MB Code of good practice in research / Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Comissió d'ètica en experimentació animal i humana (CEEAH))
Sessió de Benvinguda de nous doctors.
2019  
2019-01-30
12:21
39 p, 7.1 MB Cartografia digital a la xarxa : doctorat Geografia / Universitat Autònoma de Barcelona. Cartoteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos de cartografia digital en un tema o àmbit geogràfic concret que es poden trobar gratuïtament a la xarxa.
2019 (Fonts d’informació)  
2019-01-28
09:38
81 p, 2.3 MB Investigar sobre la contaminació a l'aula de Secundària / Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a Secundària. El material de l'alumnat i la guia docent s'ha desenvolupat en el marc del Projecte ATENC!Ó.
Bellaterra, 2019 (Recursos docents)
2 documents
2019-01-26
17:33
27 p, 3.7 MB Refugiats i refugiades. Informació i manipulació als mitjans de comunicació / Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Canals Cardús, Marta ; Canals Cabau, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pagès, Joan ; Sant Obiols, Edda ; González Valencia, Gustavo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oller Freixa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Boixader Corominas, Agnès ; Bardavio Novi, Antoni ; Llusà Serra, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; GREDICS
Definir el concepte de refugiat i refugiada.
Diferenciar entre fets i opinions.
Reflexionar sobre la veracitat i fiabilitat de les notícies.
Identificar les diferències entre migrants i refugiats.
Analitzar els mitjans de comunicació i valorar la possibilitat de manipulació o denúncia.
Descobrir els silencis o buits en les notícies.
Analitzar diferents posicions sobre l’acollida de refugiats/des i construir una proposta d’actuació a favor de la seva acollida.

UAB 2012 (dossiers)  
2019-01-23
15:34
43 p, 6.3 MB Exiliats, refugiats, desplaçats. Seqüència didàctica / Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials
Definir els conceptes de refugiat, exiliat i desplaçat. Analitzar les causes i conseqüències que impliquen ser refugiat, exiliat i desplaçat. Valorar les situacions responsables dels desplaçaments de població. [...]
UAB, 2010  
2019-01-23
09:15
Guia per desenvolupar la competència transversal : resolució de problemes / Darwich Soliva, Laila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Carol, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Accensi, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Clos Guillén, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Pla Soler, Reyes, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar l'ensenyament de les competències transversals al graus impartits a la Facultat, oferir eines i recursos a l’alumnat per ajudar-los a desenvolupar aquestes competències, i oferir eines i recursos al professorat per facilitar l'ensenyament i l'avaluació de les competències en el marc de les assignatures pròpies.
2019
   
2019-01-23
09:13
Guia per desenvolupar la competència transversal : treball en equip / Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Clos Guillén, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Carol, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Pla Soler, Reyes, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Accensi, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Darwich Soliva, Laila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia)
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar l'ensenyament de les competències transversals al graus impartits a la Facultat, oferir eines i recursos a l’alumnat per ajudar-los a desenvolupar aquestes competències, i oferir eines i recursos al professorat per facilitar l'ensenyament i l'avaluació de les competències en el marc de les assignatures pròpies.
2019
   
2019-01-15
17:04
32 p, 4.2 MB Investigant sobre la contaminació a l'aula de primària / Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Solé, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Primera versió del material per a treballar la contaminació de l'aire a cicle superior de primària a través d'un projecte d'investigació.
El material per a l'alumnat i la guia docent associades s'han desenvolupat en el marc del projecte ParticipAIRE (FECYT-17-11955).

Bellaterra, 2019
2 documents