Pautes i orientacions del treball de la Competència Digital Metodològica en els estudis d'Educació
Prats, Miquel Àngel (Universitat Ramon Llull - Blanquerna)
Ojando, Elena Sofia (Universitat Ramon Llull - Blanquerna)
Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sánchez i Valero, Joan-Anton (Universitat de Barcelona)
Estebanell, Meritxell (Universitat de Girona)
Guitert Catasús, Montse (Universitat Oberta de Catalunya)
Palau, Ramon (Universitat Rovira i Virgili)
Marimon-Martí, Marta (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)

Data: 2022
Descripció: 48 pag.
Resum: A la societat dels començaments del segle XXI, caracteritzada com a societat del coneixement, l'educació no pot romandre aliena als ritmes del canvi actual, per la qual cosa la innovació constitueix una de les seves tasques principals i prioritàries. És obvi que un dels canvis i innovacions més profunds que hem experimentat aquests darrers anys ha vingut de la mà de les tecnologies digitals. Per tant, l'escola, si el que vol és preparar per a la vida real a curt, mitjà i llarg termini, no pot quedar al marge de l'ecosistema mediàtic i informacional actual: els mitjans digitals són decisius i ja són una part indissociable de la vida.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017 ARMIF 00016
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Objecte d'aprenentatge ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Competencia digital docent ; Pautes ; Tecnologia ; Innovació



48 p, 1.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2024-06-13, darrera modificació el 2024-06-21



   Favorit i Compartir