Pautes i orientacions del treball de la Competència Digital Metodològica en els estudis d'Educació
Prats, Miquel Àngel (Universitat Ramon Llull - Blanquerna)
Ojando, Elena Sofia (Universitat Ramon Llull - Blanquerna)
Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Sánchez i Valero, Joan-Anton (Universitat de Barcelona)
Estebanell, Meritxell (Universitat de Girona)
Guitert Catasús, Montse (Universitat Oberta de Catalunya)
Palau, Ramon (Universitat Rovira i Virgili)
Marimon-Martí, Marta (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Data: |
2022 |
Descripció: |
48 pag. |
Resum: |
A la societat dels començaments del segle XXI, caracteritzada com a societat del coneixement, l'educació no pot romandre aliena als ritmes del canvi actual, per la qual cosa la innovació constitueix una de les seves tasques principals i prioritàries. És obvi que un dels canvis i innovacions més profunds que hem experimentat aquests darrers anys ha vingut de la mà de les tecnologies digitals. Per tant, l'escola, si el que vol és preparar per a la vida real a curt, mitjà i llarg termini, no pot quedar al marge de l'ecosistema mediàtic i informacional actual: els mitjans digitals són decisius i ja són una part indissociable de la vida. |
Ajuts: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2017 ARMIF 00016
|
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Objecte d'aprenentatge ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Competencia digital docent ;
Pautes ;
Tecnologia ;
Innovació |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2024-06-13, darrera modificació el 2024-06-21