Modelos psicológicos del comportamiento del consumidor
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Date: 2018
Description: 30 pag.
Abstract: Principales modelos psicológicos que explican el comportamiento del consumidor.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Objecte d'aprenentatge
Subject: Publicidad ; Psicología del consumidor



30 p, 1.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)
Learning materials > Teaching resources

 Record created 2018-12-12, last modified 2023-04-28



   Favorit i Compartir