La importància de les xarxes socials a una campanya de Verkami
Sánchez Tarifa, Sara
Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: La importancia de las redes sociales en una campaña de Verkami
Título variante: The importance of social networks for a Verkami campaign
Fecha: 2015
Descripción: 175 pag.
Resumen: A través del crowdfunding, molts creadors obtenen el finançament que necessiten per a les seves produccions audiovisuals. Aquests sistema connecta els emprenedors amb els mecenes que volen donar suport als seus projectes. La promoció suposa una peça clau per tal d'assolir l'objectiu econòmic. El present treball pretén analitzar la influència que exerceixen les xarxes socials sobre els resultats d'una campanya de Verkami.
Resumen: A través del crowdfunding, muchos creadores obtienen el financiamiento que necesitan para sus producciones audiovisuales. Este sistema conecta emprendedores con los mecenas que quieren apoyar sus proyectos. La promoción de la campaña supone una pieza clave para alcanzar el objetivo económico. El presente trabajo pretende analizar la influencia que ejercen las redes sociales sobre los resultados de una campaña de Verkami.
Resumen: Through crowdfunding, many creators get the finance they need to complete the making of their audiovisual productions. This system connects entrepreneurs with benefactors that provide financial backing for the projects. The promotion of the campaign is a key factor for the project, in order to raise enough money. The following work focuses on the influence social networks have on the results of a Verkami campaign.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Grau en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Micromecenatge ; Verkami ; Xarxes socials ; Curtmetratges



175 p, 5.7 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2015-10-02, última modificación el 2024-05-19



   Favorit i Compartir