Estudi de la Comunicació Corporativa a la Indústria Farmacèutica: cas Menarini
Vegas Fernández, Víctor
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: Estudio de la Comunicación Corporativa en la Industria Farmacéutica: caso Menarini
Additional title: Study of Corporate Communication in the Pharmaceutical Industry: Menarini case
Date: 2015
Description: 99 pag.
Abstract: La Comunicació Corporativa s'ha convertit en un element estratégic dins de la gestió d'una companyia. Encara més a la Indústria Farmacéutica, que acostuma a aparéixer als mitjans de comunicació per notícies negatives. En aquest treball s'ha partit de models ideals de Comunicació Corporativa per analitzar els punts forts i febles de la companyia farmacéutica Grup Menarini Espanya.
Abstract: La Comunicación corporativa se ha convertido en un elemento estratégico dentro de la gestión de una compañía. Más aún en la Industria Farmacéutica, que suele aparecer en los medios de comunicación por noticias negativas. En este trabajo se ha partido de modelos ideales de Comunicación Corporativa para analizar los puntos fuertes y débiles de la compañía farmacéutica Grupo Menarini España.
Abstract: The Corporate communication has become an strategic element in the management of a company. Even more in the pharmaceutical industry, which usually appears in the media for negative news. This investigation has started with ideal models of Corporate Communication in order to analyse the strengths and weaknesses of the pharmaceutical company Menarini Group Spain.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Comunicació corporativa ; Indústria farmacèutica ; Menarini ; Màrqueting ; Salut ; Comunicación corporativa ; Industria farmacéutica ; Marketing ; Salud ; Corporate communication ; Pharmaceutical industry ; Health



99 p, 2.1 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2015-10-09, last modified 2022-05-01



   Favorit i Compartir