Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/142398
Social class and academic performance: how do they influence expectations and strategies for choosing a degree program?
Troiano Gomà, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Torrents Vilà, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball

Data: 2015
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: conferenceObject
Publicat a: International Workshop at the University of Konstanz. Constança, Alemanya, : 2015



12 p, 465.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Grup de Recerca Educació i Treball (GRET)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2015-10-21, darrera modificació el 2016-06-20



   Favorit i Compartir