dir.
Fecha: |
2015 |
Descripción: |
50 pag. |
Resumen: |
The aim of this project is to recognize which economic consequences could have for the European airline operators being subject under the Cap-and-Trade System where CO2 emissions are traded as allowances. |
Resumen: |
El treball establert proposa entendre quins son els efectes de la inclusió de l'aviació internacional dins el sistema europeu ETS. Concretament, es pretén analitzar com podria repercutir en termes econòmics el fet de tractar les emissions de CO2 procedents de l'aviació com a drets d'emissió subjectes al sistema Cap-and-Trade. |
Resumen: |
El trabajo establecido propone entender los efectos de la inclusión de la aviación internacional dentro del sistema europeo ETS. Concretamente, se pretende analizar como podría repercutir en términos económicos el hecho de tratar las emisiones de CO2 procedentes de la aviación como derechos de emisión sujetos al sistema Cap-and- Trade. |
Nota: |
Bibliografia |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Anglès |
Titulación: |
Gestió Aeronàutica [2501233] |
Plan de estudios: |
Grau en Gestió Aeronàutica [829] |
Documento: |
Treball final de grau ; Text |
Materia: |
Efecte d'hivernacle, Gasos d' ;
Unió Europea ;
Aviació comercial |