Google Scholar: citations
Más allá del cambio conceptual : el aprendizaje de la ciencia como cambio representacional
Pozo, Juan Ignacio

Date: 1999
Abstract: In this article we present some reflections on the cognitive changes that should happen in the students' minds when they learn science, as well as on the didactic strategies that could foster such changes.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 17 N. 3 (1999) , p. 513-520, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21616
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v17-n3-pozo
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4078


8 p, 209.2 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2006-03-13, last modified 2022-02-20



   Favorit i Compartir